torsdag 2 augusti 2012

Grus i ögonen

Återigen har ett av våra djur hälsoproblem och jag sitter och passar henne så hon inte slickar på sitt operationssår. Det är vår fina honkatt som ät 17 år men otroligt pigg. Hon fick en förmodad juvercysta som nu är bortopererad och NATURLIGTVIS lyckades hon få av sig kragen. Efter x antal rivsår gav jag upp mina försök att få på den igen och har därför vakat sen mitt i natten.

Gäsp.......

Imorgon kommer en del av min släkt som jag inte mötte förrän vid fasters begravning och så sitter jag här och kan inte sova. Men det får bli som det blir, huvudsaken vi träffas och lär känna varandra :)))

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Naw, det är alltid sorgligt då djuren blir sjuka. Hon har då verkligen upnått åldern av en pantertant :)
    Det låter trevligt att träffa nya släktingar och gäspar du så har du ju en anledning. Läste ikapp lite och gu vad mycket roligt ni har varit iväg på. Hoppas dagen idag blir härlig. Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Man älskar ju sina familjemedlemmar oavsett antal ben *L*
    Hoppas du orkar med släkten, men det blir säkert jättetrevligt för er alla! Kram på dig!

    SvaraRadera