onsdag 10 augusti 2011

Livet går vidare

Tack för era fina ord till mig. Blev alldeles tårögd när jag läste dom, tänk vad fantastigt att vi kan finnas för varandra genom cyberspace. Som om vi känt varandra länge länge.

Men, för att gå vidare med livet började jag  med att först gå till min läkare Jan för den årliga checken av blodtryck och andra värden. Hade ju fått en kallelse för någon månad sen den kunde knappast komma på en bättre tidpunkt. Så jag blev lite uppkollad igår och blodtrycket var på primanivån 80/130, blodvärde och blodsocker utmärkta och de andra proven får jag veta lite senare....

Efter denna årsbesiktning drog jag till gymmet. Ujujuj vad det var längesen. Det blev 15 min på crosstrainern level 5 (trodde jag skulle dö;) sen det vanliga programmet med maskinerna...pust.
Men nu är jag igång äntligen. Skulle ju cyklat och börjat jogga med men det har ju av förklarliga skäl inte blivit av men nu jäklar ska jag kämpa bort volangerna och dit musklerna host host....


Tack för att ni finns

4 kommentarer:

  1. Hejja dig! Då finns det inga ursäkter längre ... det där kom jag också på när jag joggade för första gången på nästan två veckor. Trodde jag skulle dö innan jag var hemma igen :-(
    Så nu är det bara att köra hårt för både dig o mig.

    SvaraRadera
  2. Å jag ska försöka hänga på också, ska bara äta upp cheesecaken först *blink, blink*
    Allvarligt talat så ska jag verkligen ta mig i kragen nu. Heja oss!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du jobbat på så bra att det räcker för oss båda. Tack för hjälpen...
    När du vilat någon dag orkar du säker hoppa på det en gång till. Det hade jag behövt...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj då, har inte varit inne på länge och läser om din mamma. Kramar till dig//

    SvaraRadera