onsdag 2 maj 2012

Helgen har varit god, mycket god vad det gäller mat och dryck men mindre god vad det gäller perilstatiken på denna bloggtant. Viktväktarmaten som ju är ganska fettfri gör att min mage reagerar när jag släpper lite på disciplinen och detta har gjort att jag sitter i min soffehörna just nu, men inget ont utan att det har något gott med sig, hunden får ju sällskap :)

Däcket är oljat och pöölen är klar
Pöölen är klar för badning, mannen hoppade i igår men jag väntar till både magen och tempen blir något bättre;) Däcket är oljat och utemöblerna på plats. Vinbärsbuskarna och hallonfallet planterat och gräset är klippt. Uterummet någerlunda städat och invigt. Ja, all is well.....
Tjejerna fixar med hästarna och ger dom Switch.
Hästarna har fått insektsmedlet på sig och blivit borstade. Vårt sommarbete har blivit ett helt annat än det vi trodde, dom ska gå hos grannmannen vilket vi tycker är helt hundra. Kunde inte blivit bättre. Så lyckliga är vi för detta och nästa helg ska vi dit och dra bort gammal taggtråd och fixa för dom två raringarna. Tänk, ibland blir det himla rätt.

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Förutom magen så ser ni ut att ha haft en toppenhelg :)
    Mysigt. Ha en fin dag!

    SvaraRadera