lördag 19 maj 2012

Snopen och överraskad :)

Fyllde 56 igår och allt var bra med det...trodde jag, som försökt få familjen att strunta i det eftersom vi ska till far och grilla ikväll.
Så i min naiva lilla värld trodde jag att äldsta skulle bjuda på lunch enbart och att vi sen skulle shoppa lite träningskläder till henne. Min inte katten körde hon till team sportia inte, hon körde till Vittsjö med mig och där fick jag en halvtimmes massage på rygg och nacke.
Och efter det bara fortsatte det, först med att hon släppte av mig vid finjasjön där mannen väntade med bubbel, chocklad och jordgubbar. Satt i vår egna lilla värld av bubbelrus när syrran med man dök upp bakom mig och sjöng. Efter detta blev jag hemkörd och väl hemma fanns resten av familjen, massor med god mat och presenter.... så trevligt och så paff var jag hela dagen.
Man skulle ju tro att jag fyllde jämt med det gjorde jag ju inte :)
Men jag fyllde 56 och är född 56 och därför tyckte min familj...med minsta dottern i spetsen att jag skulle firas rejäld och rejält firad blev jag:)))))

Pickniken vid Finjssjön

Presenterna från far :))


Ha det gött alla

5 kommentarer:

  1. Vilken fin överraskningsdag!
    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis!!
    Vilket fint och roligt sätt att bli överraskad :)
    Ha en fortsatt fin helg, kram Milla

    SvaraRadera
  3. Härlig överraskning!!
    =)
    Grattis!!

    SvaraRadera
  4. Naturligtvis - ett stort GRATTIS!
    Ja, jag vet att jag är lite sent ute men jag menar det ändå....

    Vilka härliga överraskningar! Det önskar jag mig också när jag fyller år - och jag fyller ju faktiskt nästan jämt också. För 45 är väl jämt, eller?!

    Ha det bra, kära du!

    SvaraRadera