lördag 12 maj 2012

Uppdatering

Japp, jag lever

Sen sist har jag:
  • En trolig laktosöverkänslighet
  • Suttit hundvakt då hunden har en dålig tass
  • Varit Skåne runt med jobbet
  • Gått ner ännu lite till
  • Testat på Zumban igen och än så länge inget från höften
  • Jobbat, jobbat och jobbat
  • Varit på 21:a våningen på högskolan i Halmstad och sammanträdat mig 
  • Planerat lite skön semseter

I vecka som kommer ska jag bland annat:
  • Gå på teater och se mina elever i "Är du som jag?" på kulturhuset i Hässleholm (kan ni så gå dit...dom är otroligt proffsiga)
  • Fixa lösa trådar så att eleverns får jobb
  • Fylla 56 (lite kul eftersom jag är född 56;)
  • Till invigning av Osterian i Nyrup nu när min vän startar upp sin dröm
  • Och förhoppningsvis ha det gött på alla vis...

Ha de gött alla

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin vecka, grattis till de 56 och njut och ha det gott! Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Jag satt och letade efter ett inlägg som jag gjorde för ett år sedan. Du hade kommenterat det men jag har visst tappat bort dig.
    Ser att du kämpar med din vikt. Grattis till tappade kilona.
    I höstas bestämde jag mig att 6 kg skulle ätas och motioneras bort. Det blev jojo-bantning och jag gav upp. Men nu är kilon borta och helt utan någon medverkan från mig. Jag fick ett diskbråck i halsryggen och måste äta morfin för den hemska värken. Jag tappade aptiten och mådde illa - biverkningar. Inget ont utan det har något gott med sig.
    Jag var inne och tittade på Osterian. Härligt när drömmar går i uppfyllelse. Jag är i Skåne i sommar, det blir kanske ett besök.
    Jag säger grattis i förskott. Du är lika gammal som min äldste son. Ja, så gammal är jag. Det har skrivits en hel del om ålder i bloggarna. Ålder är en eller två siffror (kanske jag får uppleva tre siffror, vem vet.)
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera