lördag 11 juni 2011

SEMESTER...TJOOHOO

Nu jäklar är det semester!!!
Två veckor framåt är både jag och gubben lediga, tyvärr blir det ingen längre resa med Kotten eftersom både mor och far är skruttiga. Men en tur till Hällevik för lite födelsedagsfirande blir det idag, sen lite däckbyggeri och troligtvis en tur till västkusten för lite frosseri i skaldjur samt ett litet besök på Gekås i Ullared. Avskyr igentligen att shoppa och särskilt att shoppa i Ullared men behöver en himla massa nytt och där är ju billigt:))) Så så är planerna.

Som ni märkt har jag varit inaktiv på bloggen men det har varit ett sjå att få ihop livet och vardagen, blir kanske lite bättre nu om någon dag när vi kommer hem från Hällevik...vem vet;)

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Grattis till semestern, njut nu av ledigheten. Jag jobbar helgen men på måndag morgon går jag av och på S E M E S T E R så jag säger snart också TJOHOO!

    SvaraRadera
  2. Jag har också semester nu, SEX VECKOR!!!
    Nu ska vi njuta, eller hur??

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en riktig skön semester...även om du ska göra ett stopp i Ullared.....;)

    SvaraRadera