måndag 27 juni 2011

Ojojoj Semester

Har en halv dag kvar sen är jag ledig fram till andra veckan i augusti. Chefen förstod att jag inte just nu har kraft till annat än att se till de mina och för att ha en och annan lat dag på stranden.

Törnen från klostret i Ystad som inte
har ett dugg med texten i övrigt att göra ;)
Men en fin bild är det


Imorgon drar jag till Hällevik igen, nu för att mysa med syrran och kanske ett av hennes barnbarn. Tänker mig ha det gött och cykla ner till den lokala krogen för ännu mer mys;)
Sen tillbaks till hemmet för att planera en bygg- och grovplaneringsdag.

Sköt om er så hörs vi....

2 kommentarer:

  1. Lite doft av Blekinge...gutt!!
    Mys på.
    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  2. Men du...vilken underbar bild! Låter så härligt med semester, njut!

    Kram//

    SvaraRadera