lördag 2 juli 2011

Jobbehelg i Åbarp

Dags att slutföra det vi starade dvs vi ska bygga klart däcket är det tänkt.
Vädergudarna är inte direkt med oss dock men man kan inte få allt här i världen. Räknar med att det blir lite uppehåll mellan skurarna.

En sån här himmel är det jag hoppas på mest:)
Men jag kommer att fotografera framskridandet och visa upp här på bloggen.

Veckan har varit i slöandets tecken, har varit hos syrran i Hällevik och festat lite...fast mest snackat och umgåtts. När man som vi har sjuka föräldrar och åker hiss i känslorna är det gudagott att få tillfälle att bara vara samman och få möjlighet att få ur sig det man funderar på. Livet går ju vidare och en massa andra saker behövs ta tag i vilket inte alltid är så lätt.

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Regnet får du gärna skicka hit då åskvärmen trycker oss till svettig dåsighet :/ fast sedan önskar jag en blå himmel, förstås :)
    Ha en fin jobbarhelg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att vädret lät er göra allt som ni tänkt!
    Själv har jag städat mina föräldrars hus inför en försäljning....svettigt....svettigt!

    Kram//

    SvaraRadera