tisdag 5 juli 2011

Nya favoriten

Idag var det den första semesterdagen som jag tillbringat ensam i mitt paradis och vad gör jag då? Jo, naturligtvis sitter jag på det nya däcket och njuter. Dagen har varit varm som bara den och helt ljuvlig. Det är lycka att se ett projekt som vårt bygga växa fram, ingen av oss är ju någon hantverkare men det har gått hyffsat.
Tyvärr köpte vi inte tillräckligt med virke denna gången heller så vi får fara till Woody ännu en gång. Dom tror väl vi är spritt språngande galna där;)

Favvis just nu
Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Gör plats på däcket för en solstol till....jag kommer!HIHI.....nej skämt åsido....men det ser ju såå skönt ut ;)

    SvaraRadera
  2. Aha där sitter hon o gotta sig, första parkett på soldäck!!
    Inte tror de ni är galna när ni köper mer virke, de e glad o nöjda...bra kunder...handla, handla...

    Kramiz Anki

    SvaraRadera