söndag 18 september 2011

Nja...det blir nog affär

Åkte ner till Österlen och rekade hur det kan bli till nästa år. Är ju eventuellt intresserad av att byta Kotten (husbilen) mot en husvagn. En husvagn som i så fall ska stå på en plats hela sommaren. Det som lockar med detta är att det bara är att antingen sätta sig i bilen eller ta tåget och sen buss ner och då står allt färdigt. Bara att glida in med kylväskan och hälla upp;)
Men, vi har ju då lite krav på platsen vagnen ska stå på, det ska stå precis ute mot havet!

Ungefär så som vi sov inatt. Med vågornas ljud och ingen mellan oss och havet.
Vi har haft det så förut i flera år men då ville vi iväg mot äventyr i europa och det har vi varit på nu och nu vill vi tillbaka till utgångspunkten :)

Så...affär blir det troligtvis. Campingvärden kunde inte lova oss plats alldeles ute på stranden men visade en annan plats som inte var dum alls. Den är vår och kanska kanske (jag tror det) kommer vi få en plats ute mot havet. Håll tummar och tår för oss:)

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Åhh vad jag saknar havet! Det var sommarens nöje för mig att få ligga vid havet och bara lyssna på vågor (jaja bada lite också för all del)
    Här är det för långt till havet och sjövatten (Mälaren) är inte samma sak men det får duga. Fast badar i det gör jag bara till nöds.

    SvaraRadera
  2. Självklart håller jag alla tummar o tår. Det är ganska skönt att ha allt färdigt när man kommer fram. Vi har haft det så tidigare.

    SvaraRadera
  3. Oh vad jag håller tummen! *L*

    SvaraRadera