fredag 16 september 2011

Vår fredag i bilder...so far

Middagen, som vanligt nästan, bestod av tapas. Kycklingdelar, serano, ostar, kräftor i aioli, bröd, vindruvor och naturligtvis ett bra rödtjut. Observera extradynan till Fritz the cat:)))

Om ni tittar noga ser ni våra hästar som nyfiket tittar på oss och säkert undrar vad i hundan vi håller på med.
Pöölen är i stort behov av rengöring...Var är pöölkillen som finns i alla amerikanska serier??? Men båten är fortsatt i sjön..men det är inte vi...14 grader bara...hujedamej;)

Innan vi gick in för kvällen eldade vi upp en stor hög pinnar. Nu kan hästarna gå i södra hagen också:)

I morgon ska vi faktiskt ut med Kotten, något som vi inte har gjort så ofta detta året. Funderar faktiskt på att, om vi får en plats alldeles vid havet, byta ut Kotten mot en husvagn... Men vi får se hur det blir med det.

Ha de gött alla

5 kommentarer:

  1. Härliga fredagsbilder. Jag får nog säga att den där poolen ser lockande ut :))
    Ha en fortsatt bra kväll. Milla

    SvaraRadera
  2. orättvist - så där fint har inte jag det med hästhagen nära inpå, egen pool och tillfixad uteplats!:)
    Skämt å sido, så skönt med ännu en ute-ätar-kväll!
    Trevlig helg, med eller utan Kotten!

    SvaraRadera
  3. Neeeej, inte byta ut husbilen, husbil är bäst :D (Jag skojar, husvagn är också bra)
    Mysiga bilder, gött att njuta av livet

    SvaraRadera
  4. Byta ut kotten?? Vilken mysig fredagskväll!

    Kram//

    SvaraRadera
  5. Maila mig så får du svar med min lösenord. Självklart ska du ha ett sådant.

    SvaraRadera