torsdag 29 december 2011

Klagolåt

Sitter på jobbet och skriver detta och vet ni vad?
Jag fryser som bara den. Skolorna slår ner på värmen under loven för då arbetar ju "ingen" på arbetsplatsen.

MEN HALLÅ!

Vi jobbar ju faktiskt, vi vägledare.
Det är 17 grader inne och jag sitter och spänner mig som attans. Det blåser så det viner i huset och det gör ju inte att det känns varmare.

Ja ja, nog med denna klagolåt. Fast internet och våra datoret fungerar inte heller, det är min egen dator och uppkoppling jag har...suck

Hoppas ni har det bättre alla :))

3 kommentarer:

  1. ska jag nysa på dom? det kan i denna fasen av min förkylning vara livsfarligt.

    SvaraRadera
  2. Jag fryser inte men annars är inte mycket bättre här *suck*

    SvaraRadera
  3. Och det är ju så himla svårt att träffa rätt tangenter med tumvantarna på...
    Ha en god fortsättning!

    SvaraRadera