söndag 5 februari 2012

Jaha, nu har tanten blivit tokig

Eller klok.
Välj själv.

Jag har vägt in mig på viktväktarna, eller, på deras online.
I en vecka har jag räknat ProPoints, pp, och varit duktig som en gnu:)
Så nu är det fan om det inte händer något. Men jag kommer att skriva in i spalten till höger eventuellt minskning (och ökning) så ni kommer att kunna följa min nedgång.

Men nu ska jag till kyrkan, högmässa med efterföljande kyrkkaffe som syföreningen håller i och sen rakt till kyrkans hus för samtal* med prästen...sicket spännande liv jag har ;) *begravningsprat

Ha det alla

1 kommentar:

  1. De lät väl inte så tokigt, snarare klok ja om de nu är vad du vill - för du bestämmer ju:)

    samtal med prästen inför begravning är ju mindre roligt, nä de finns inget kul alls med begravningar - de är läskiga.

    Kramiz på dig o lycka till med viktväktarna

    SvaraRadera