torsdag 9 februari 2012

Ujujuj

Sitter på tåget till Stockholm igen men denna gången hade jag nog lika gärna varit utan styrelsemötet. Inte det enklaste att vara beroende av att äta andras lagade mat nu när jag viktväktar.
Naturligtvis har jag en plan: sushi till lunch 1 pp per bit, gymmet på hotellet varje morgon crosstrainerna ger 7 pp om man kör 30 minuter, grillat oxkött till middag men utan sås och pommes.
Tror att det kan funka...hoppas i varje fall. För jag fuskade i morse och vägde mig trots att det inte är vägdag och vikten hade minskat ytterligare något.

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill gå ner en så där 15-20 kilo.

Så håll tummarna för mig nu, så jag har lite karaktär och jävlar annama även när jag sitter på Griffins steakhouse på fredagkväll. För gudarna ska veta att där krävs det karaktär och jävlar anamma ;)

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Håller alla tummar och tår för dig men gör det sunda valet och lämna eventuella uppdykande dåliga samveten i en grop i trädgården ifall det slinker ner något med för många pp :))
    Ha en bra vistelse. Kram

    SvaraRadera
  2. Heja, heja!!!!!! Du fixar det!!! :-))))
    Lycka till, fina du....

    SvaraRadera
  3. Ja här sitter jag och håller tummarna.
    Klart du lyckas:)

    Kramiz

    SvaraRadera