onsdag 22 februari 2012

Så, nu är det över

Nu är min faster begravd. Det blev en fin stund i kyrkan och allt känns ok nu.
Så nu går jag vidare med livet och det är skönt.
För konstigt nog fick jag en ny kusin idag, ny på så sätt att jag aldrig träffat henne sen jag blev vuxen. Hon var hur trevlig som helst och vi ska träffas igen.

Lustig hur livet far fram med oss eller hur? Med sig hade kusinen sina tre barn, alla vuxna och lika trevliga som sin mamma. Så till sommaren ska jag fixa en grillkväll för oss alla...minsann ska jag det.

Ha det alla

3 kommentarer:

  1. Skönt med ett avslut och roligt med en "ny" trevlig släkting!

    SvaraRadera
  2. Äntligen har jag börjat få klämm på alla bloggare som jag brukade besöka och som försvann när datorn fick 'spel'. Så roligt att 'ses' igen.

    Livet är ibland svårt att förstå sig på, man får tänka det blir aldrig fel bara annorlunda.

    Kram//

    SvaraRadera
  3. Tänk att ett avslut blev början på något nytt :)
    Ha en fin dag, kram.

    SvaraRadera