onsdag 1 februari 2012

Och bilen går bra?

Vad händer i mitt liv just nu?
Jo det kan jag tala om.......inte mycket!

Har varit hemma i tre dagar från jobbet och kurerat min förkylning. Mycket skönt men imorgon bär det iväg till stan igen. Eller, jag har faktiskt varit i stan både idag och igår, igår var jag på Fonus angående Ingers begravning och idag spenderade jag 1500:- pix.

Om jag köpte något fint, undrar ni?
Näje, sponsade tandläkarens Thailandsresa och det var ju fint och ädelt gjort av mig.

Hade för första gången på länge ett litet hål precis vid en gammal lagning OCH mina kära....jag lagade det utan bedövning...de ni ;)
För jag sa ju till mannen på morgonen att jag skulle dig och få stående ovationer....hmm, så fel jag hade. Både hål och irriterat tandkött, igen, så less på det, men det är bara att fortsätta massera och peta.

Ja...detta var min otroooligt spännande uppdatering av bloggen....Tjooohoooo

3 kommentarer:

  1. Måste det hända så mycket hela tiden då? Har väl hänt tillräckligt på sistone i ditt liv, tänker jag.
    Gött att förkylningen är bättre och att du försöker tänka på dig själv och hälsan. Det är viktigt.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Brr, tandläkaren är inte ett av mina favoritställen. Tur var ju att det inte var jag som var där men visst sa du väl att tandläkaren bjöd dig på en Thailandsresa va? *blinkblink* Ha det gott och fortsätt att motarbeta förkylningar och irriterat tandkött :))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahhaa,fast lite spänning i vardagen har du väl? Borra utan bedövning...är du fullständigt galen?

    SvaraRadera