måndag 30 januari 2012

Måndag sköna måndag ;)

Måndag idag och jag sitter i min soffehörna. När jag var i Mellerud blev jag förkyld och den, förkylningen alltså, har inte blivit bättre över helgen. Eller jo, något bättre faktiskt men jag hostar lungorna av mig på nätterna. Därför kommer jag att vara hemma ett par dagar tills det känns bättre.
Tänker faktiskt att detta ska bli min nya giv, detta att tänka på mig själv och min hälsa och inte bara på eleverna och deras behov. Får se hur länge det varar;)
Har trots detta en del att göra nu i och med att faster gick bort. Är ju tusen smågrejor som ska fixas. Men nu har jag varit i kontakt med kommunen, bostadsbolaget, överförmyndaren plus en del annat....phuu.
Därför är jag nu väl värd en film på datorn plus en god kopp kaffe.
Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Hej där. En film på datorn...blev det en bra en? Det är tråkigt att vara sjuk men sunt att tänka på sig själv emellanåt. Ler lite då jag tänker på att jag idag slapp att sitta inne och se mina egna smutsiga fönster med spår efter en liten kattnos, hihi. Krya på dig vännen :) Kram

    SvaraRadera