lördag 25 februari 2012

Underbara lördag

Har idag inget lovat eller inplanerat. Så skönt.
Ska börja gå in mina nya springskor, laga en god middag, hälsa på min far och bara ha det gött.
Jag har varit så otroligt brydd över min vikt och trott jag gått upp trots idogt tränande med både crosstrainern och simning men klantmajan Christel har ju tänkt helt fel när jag smygvägt mig....har lagt på ett kilo som inte finns. Hmm, får skylla på stress (harkel). Har alltså trott att jag gått upp i veckan när det visat sig att jag nu på morgonen gått ner ca sex hekto:)
Brukar tänka mig minskningen i smörpaket och nu ligger det sju paket i den bilden.
Jaja, ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Det stod crosstrainer och inte croissanter som jag först ville läsa, ha, ha. Nu blev jag hungrig igen :)

    SvaraRadera
  2. Verkar som du hittat den 'smala' vägen igen!

    Kram//

    SvaraRadera