söndag 11 mars 2012

Premiär

Idag har jag tänkt att det ska bli premiär på min fina cykel.
Har ju planer på att cykla till jobbet två gånger i veckan och måste börja värma upp. Mest rumpan faktiskt men även lårmusklerna, har ju ändå drygt två mil till jobbet. Men tänker att träningen ju är "gratis" och att jag förhoppningsvis är fit som en amason till sommaren ;)

Men ska även sortera papper som ligger i lådor och väntar på uppmärksamhet. Det är min fasters papper och någonstans ska det finnas en bouppteckning efter mina farföräldrar som juristen ville ha inför fasterns boupptäckning....det tar liksom inte slut med grejor som behövs göras.
Fast det gör det ju...bara inte nu.

Men lite roligare är att kottungarna och Pälleplutt kommer hem på söndagsmiddag idag. Det blir grillad kyckling, potatisgratäng, rotsaker i ugn (viktväktarmat ju) samt en god sallad till.

Ha en underbar vecka alla, det ska ju bli varmt och skönt :)

2 kommentarer:

  1. God Morgon :)
    Å, när du skriver cykel så känns våren allt närmre. Det är gott att höra att det börjar minska på det praktiska som tillkommer då någon går bort.
    Önskar dig och de dina en underbar söndag och en fin start på veckan :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att börja cykla igen, men 2 mil!!! Jisses, det var inte dåligt. Jag har 3 mil till jobbet och jag skulle nog dö om jag cyklade dit - fast kanske skulle prova..
    Ha en go vecka du också =)

    SvaraRadera