torsdag 15 mars 2012

Sjukt nöjd II

Har varit på Skolverket idag och lobbat för mina elever.

Gymnasiesärskolan kommer att förändras big time och då gäller det att inte ändra på det som fungerar. Och det som fungerar, hos oss åtminstonde, är yrkesvägledningen och elevernas praktik.
Mina elever får oftast jobb efter skolan och det är värt lobba för så att alla våra ljuvliga ungdomar ska få samma möjlighet.

Och det är detta jag gjort idag och jag är sjukt nöjd.
De lyssnade på mig och var intresserade...SJUKT NÖJD ;)

Ha det gött alla

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat!!

    Du är värd en shoppingrunda ;)

    Kram//

    SvaraRadera
  2. Underbart om dina ord kan göra skillnad för dessa elever.
    Alla - verkligen alla elever behöver ha någon eller några som står på deras sida.
    Inte minst just de som har lite extra att kämpa med.
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  3. Med all rätt ska du vara sjukt nöjd, både över det ena o det andra...:-))
    Har inte hört nåt från röntgen än, men väntar med spänning på svaret!
    Har du fått ont så försök få det kollat!
    Kram på're...

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att det finns sådana som du :-)
    God morgon!

    SvaraRadera