söndag 1 april 2012

Håll i åkebrädan gott folk

Jizzes vad tiden rullar på. Mycket händer just nu och det blir bloggen som får lida. Trots att jag bestämt att jag ska ta det lugnare blir det liksom inte så. Sen sist har följande hänt:
  • Fått en elev anställd och en fick avsluta sin praktik
  • Varit på Klitterhus och ätit lunch
  • Blivit invalt i ytterligare en styrelse *lugnt eller hur;)
  • Haft en heldag med äldsta dottern som avslutades hos yngsta där vi blev väl trakterade
  • Inhandlat lite viktigheter på IKEA
  • Flyttat ut ur ett kontor och in i ett annat
  • Varit på utbildningsdag *gäsp
  • Satt igång pöölen *6 grader varmt just nu
  • Oljat däcket en gång *mannen alltså
  • Tränat två gånger
  • osv
Vackert men kallt

 Hoppas nästa vecka blir lite mindre hektisk och att jag åtminstonde gått ner något hekto imorgon när jag väger mig.

Ha det gött alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar