söndag 8 april 2012

Lite godis kanske?

Härliga påskcupcakes
Påskafton visade sig bli hur bra som. Kajsa bakade urgoda cupcakes plus kakor på pinne och dessutom en fantastisk tårta.
Far var här på påskbuffé där vi festade loss på sill, ägg, sparris, köttbullar osv. De som inte skulle köra bil tog sig en liten snaps till.

Påsktårta
Idag blir det lite mattläggande men också slöerier. OCH mina vänner, jag ska ge mig på att försöka tillaga dumplings. Återkommer med hur resultatet blev.

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Sötsaker och god mat hör påsken till även om jag numera mest består av en sorts uppblåsthet :)
    Spännande med dumplings.Jag vet inte ens vad de innehåller och har inte heller ätit några så jag ser spänt fram emot recensionen. Ha en fortsatt fin påskhelg. Kram

    SvaraRadera