onsdag 11 april 2012

Jaha

Då har jag varit på mitt första styrelsemöte i den för mig nya styrelsen. Jag har alltså gått med i ytterligare en styrelse, en som är lite liknande som syvi  men ändå inte.
Och jag vet ärligt inte vad jag känner inför mitt nya uppdrag, kan bli bra kan gå åt pipsvängen.
Det är absolut inget fel på de andra eller på föreningen. Det är det att de lägger styrelsemötena på arbetstid och det innebär för mig fyra semesterdagar eller intjänade flexdagar och det tål minsann att tänkas på. Plus otroooligt tidiga mornar så jag kommer upp till Stockholm vid 10-tiden.
Idag har vi fått en utbildning i hur vi ska kunna lägga in dokument på vår hemsida. I fyra fem timmar har vi undervisats och min hjärna kokar lite smått nu. Är faktiskt helt slut i kolan.
Kanske kanske tar jag ett liiitet glas rött ikväll när jag kommer hem, sitter i skrivandes stund på tåget, tillsammans med några vindruvor;)

Jaja, vi får väl se hur det blir.
Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Ta dig du ett glas vin, det kan man behöva om hjärnan kokar. Ha det gött!

    SvaraRadera