söndag 15 april 2012

Usch

För första gången på länge vill jag inte gå till jobbet imorgon. Lusten och glädjen har, just nu, ersatts av en missmod och trötthet. Inte kul att jobba när man inte vet hur det ska bli och då ska ni veta att jag verkligen älskar mitt jobb. Men chefen har bestämt sig för att det ska ske förändringar och så som jag och fler med mig ser det inte tittat på vad som är bäst för verksamheten.
Vi har mycket bra siffror, vi får ut våra ungdomar i jobb, åtminstiónde de som går ett nationellt program. Men även ungdomar på de individuella programmen ordnas med syssälsättning via oss. Vi är helt enkelt bra på det vi gör.
Men imorgon hade jag velat slippa jobba.

Update: Så här ska man ju aldrig skriva. Sitter just nu och nyser och snorar, huvudvärken från h-lvetet och allmäns kass. Karma is da shit.....

1 kommentar: