torsdag 25 november 2010

Jaja

Sitter på jobbet och orkar dåligt med att göra något vettigt. Har ganska mycket att göra men orken finns inte. Veckan har varit intensiv med mässor och annat som fått ta tid. Så konstigt är det ju inte att orken sinat.
Värsta med detta är att jag inte haft möjlighet för träning men hoppas åtminstone kunna lyfta lite imorgon. Simning är inte att tänka på för vi har mängder av snö och då vill jag inte sticka hemifrån så tidigt som halv sju....
Men vi får väl se. Ska jobba på söndag också men måndagen kommer jag troligtvis tillbringa med morsan på sjukhuset... Fast det får gå det också, förlorar dock pengar på det eftersom jag troligtvis måste ta tjänsteledigt utan betalning. Ska i och för sig kolla upp om jag har möjlighet att få sk "anhörighetspeng" heter något annat men kommer inte ihåg det nu.
Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar