fredag 19 november 2010

Phuu, vilken vecka

Fredag, äntligen, och jag har kunnat sluta lite tidigare än vad jag brukar. Snön vräker ner och så smått börjar julkänslorna vakna. De är lite mer svårväckta i år. Livet överhuvudtaget är lite mer svårväckt i år. Men veckan har varit ovanligt lång och inte sjutton har jag kommit upp i mina 5 träningstillfällen denna vecka heller. Tre blev det, simning två gånger och styrka en. I onsdags när jag simmade måste jag ha sträckt mig för halva halsen, käken och skulderbladet ömmar som bara den. Troligtvis är det räddningstjänstens fel, bassängen var full av män som simtränade och dom är ju inte fy skam inte ;)

Men strunt i det, nu får vi se framåt mot roligare saker. Så som gran, pepparkakor, glögg, klappar, lutfisk, skinka, familjemys och sovmornar.
Bilden tog jag igår på Väla köpcenter.

Sen måste jag bara skriva: Grattis lillfisen...23 år i dag :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar