onsdag 17 november 2010

Tjoohoo

Mätte midjan imorse och hade fått ner det till 94,5 cm. Det är lite vanskligt att mäta just midjan men tycker nog att jag ser en minskning, inte jättelätt att mäta på samma ställe varje gång ju. Men visst känns det även på andra sätt, minskningen alltså. Livremmen är nere på ett annat hål och i helgen fick jag sy in brallorna eftersom de fladdrade i både rumpa och runt låren. Låte säkert konstigt att jag bara har ett par brallor...men ni skulle bara veta vad som finns i garderoben :) En hel del kläder som jag ännu inte får på mig och som ligger och väntar på att användas. Sen har jag naturligtvis leggins men de kan jag ha både som stor och som lite mindre.
Hittills har det blivit tre träningstillfällen denna veckan. Simmat två gånger och styrketräning en gång. Hade tänkt lyfta imorgon också men hoppar nog det, känner av halsen och har haft lite väl mycket huvudvärk idag. Har inte tid att vara sjuk...nej nej nej.
Men hörni...94,5 cm...Jippie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar