måndag 15 november 2010

Ny vecka

Jorå, jag fixade att ta mig upp tidigt för att simma 50 minuter innan frukost. Låter som om det är en uppoffring men det är det inte. Det är bara helt ljuvligt och idag var det bara jag och en annan kvinna som brukar vara där nästan var gång jag simmar. Vi har just aldrig talat med varandra mer än ett hej och idag någon kommentar kring vattnet. Lustigt i och med att vi träffas i snitt två gånger i veckan.
Tittade på Anna Anka igår och blev så inspirerad, inte av Anna då utan av den kvinna som hon skulle "arbeta" med. Hon slet som ett djur och vände på livet från degklump till vältränad kvinna på 10 veckor. Så imponerande!! Men kanske inte så konstigt då hon tränade fem (5!!) timmar om dagen. Finns ju inte tid för det när man som jag jobbar över 40 timmar i veckan. Får väl vänta till sommarlovet och sätta igång då ;)
Tänker mig träna varje dag denna veckan...får se om jag fixar det.

Kramar till världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar