torsdag 4 november 2010

Long time no see

Snart är veckan slut, höstlovsveckan som skulle innebära att jag kommer ikapp med allt på jobbet. Och visst har jag gjort en hel del men några praktikplatser har jag inte hittat.
Istället har jag hittat mitt skrivbord, ett i trä med svängd hörna...fint som snus ;)
Men soffan har kommit och jag har varit på ikea där jag köpte en matta, två sidebord istället för soffbord. Väntar med soffbord tills vi har råd med ett vi sett som kostar lite mer an vad kassan tillåter just nu. Ikväll ska vi till Harrys och käka med familjen, tror att jag till och med tar mig ett glass rött.
Fast två stora begivenheter står för dörren. Imorgon är det Ladys Night i Malmö, på plats kommer bloggmadammen med syster att finnas. Och på lördag käkas det på Vannaröds slott eftersom min far fyller 80 bast.
Händelserik helg med andra ord...
Träningen är det sämre med. Penicilinet är slut nu och i morgonbitti ska jag iväg och styrketräna. Hoppas nästa vecka fungerar bättre.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar