söndag 31 oktober 2010

Hur blev det?

Jo, inte blev det den helg som jag tänkte att det skulle bli. Började i fredags med känningar från urinröret. Detta ökade på under natten och jag fick ta mig till jourmottagningen på Hässleholms sjukhus. Fick medicin som ska ta bort det onda och glad i hågen drog jag hem igen. Det är bara det att det onda inte försvann plus att det har varit som halvfeber i kroppen. Med det menar jag att tempen säkert inte har visat något men att kroppen ändå har ömmat och de kalla kårarna har dragit över kroppen.
Jaja, men lördagskvällen blev ändå god, tacos (inte min favorit), vin och gott sällskap.
Idag har vi varit på nutidens kyrka, där vi enligt våra ungdomar helgar konsumtionen, med andra ord så har vi varit på IKEA.
Handlade inte mycket men sonderade terrängen inför veckan. Väntar nämligen på en ny soffa som förhoppningsvis kommer imorgon, köpte den för fem veckor sen så det är på tiden att den kommer. Och då ska det inhandlas soffbord, lampor, matta och gardintyg.
Uj va jag ser framemot detta.
Fast först och främst ska jag bli frisk i det undre livet.
Ha en go vecka alla (fem tror jag ni är;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar