torsdag 21 oktober 2010

Robinsson

Kanske är lösningen på våra viktproblem att söka och bli antagen till Robinsson. Visst vore det en lösning, en snart 55 årig tant bland alla egotrippade deltagare? Kan kalla mig för Tomaten eftersom Gurkan är upptagen. Dessutom blir jag som en tomat i solen, i varje fall i början.

Men åter till verkligheten. Hittills har jag tränat två gånger, simmat båda gångerna och ska iväg imorgon bitti igen. Älskar att simma fast måste snart skaffa ny baddräkt, den jag har börjar hänga på kroppen. Inte på grund av viktminskning (tyvärr) utan på grund av ålder.

Väntar på en soffa som skulle kommit för ett par veckor sen. Kom inte idag iheller och enligt affären ska den komma nästa vecka. Nu har vi väntat fem veckor och jag är dödligt sugen på att få hit den. Vi får se, kommer den inte nästa vecka blir jag nog smått vansinnig. Men...ska ta och klä om gungstolen så den blir klar till nästa helg (hoppas jag) så rummet kan bli färdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar