fredag 29 oktober 2010

Hmmm, det sk-t sig

Mina planer på fem träningstillfällen kom till korta. Har tränat tre gånger, simmat två och styrketränat en. Svårt att få ihop tid för både arbete och träning.
Känns i kroppen att jag inte gett allt och det är en känsla jag inte uppskattar, inte alls. Kan eventuellt träna något i helgen. Ska hämta stora dottern i Hässleholm imorgon och då kan det bli en möjlighet att styrketräna. Det tar ju faktiskt bara runt 40 minuter så tiden bör ju räcka.
Fick brev från min husläkare och han var nöjd med blodtrycket så då kanske jag också ska vara lite nöjd. Mitt mål är att bli medicinfri och om jag fortsätter träna kanske det blir så.
Men idag är det fredag och jag tänker inte göra mycket inte. Åt linssoppa i veckan och det är precis som om magen har hakat upp sig på ett icke positivt vis. Därav utebliven simmning idag... (plus att jag faktiskt glömde träningsväskan hemma:) ..hade kanske fått sitta på toa mest hela tiden :)

Helgen kommer att innebära familjekväll med god mat och troligtvis sällskapsspel, ikeabesök och omtanke av min gamla mamma som är nyopererad. Vi hörs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar