fredag 22 oktober 2010

Tre gånger blev det

Jag har tränat tre gånger denna veckan, simning varje gång. Liiite nöjd med detta.
Efter simningen idag var det dags för blodtrycksmätning. Inte bra alls. Tycker jag jobbar på rätt bra men tyvärr händer det inte så mycket vad det gäller trycket.
Första gången var det 148/89 och efter en stunds vila hade det sänkts till 140/80, pulsen var 74. Inte lysade med andra ord.
Så trött på detta.
Men det finns inget annat sätt än att satsa sig ur detta. Har talat med mannen och tänker mig simma måndag, onsdag och fredag, gym på tisdag och torsdag...mest för att jag får ont i ryggen av simningen. Kutar ju med svanken hela tiden.

Ha en go helg....alla obefintliga läsare;)

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! Jag behöver ta mig i kragen och ta mig iväg och träna, men den där jäkla tröskeln är ju så hög...

    SvaraRadera