söndag 17 oktober 2010

Hinder för mig!!

Helgen har varit mycket god...tyvärr... och jag sitter och funderar på vilka hinder som jag lägger upp i mitt liv. Alltså vad det är som hindrar mig i min jakt på mindre kropp och större kondis.
Helt klart finns det hinder som är verkliga så som ingen tillgång till bil och att jag måste hem till hunden. Fast så är det ju inte var dag.
Andra reella hinder för mig är att jag inte ätit tillräckligt och är så hungrig att jag vill hem direkt och att jag inte hinner med allt som jag ska på jobbet.
Fast handen på hjärtat....största hindret är den lille latmasken som bosatt sig i min kropp och som är så svår att bli av med. Alltid enklare att sätta sig i soffan med farmvill och kolla uppdateringar på facebook.
Bjuder på en lite bild från idag, det är vår hund Bullen som sitter bland alla nerfallna löv och har det gott. Fast mest väntar han på att jag ska kasta bollen så han får jaga den. Men det tänker jag inte göra mer idag...han haltar lite lätt på vänster fram så vi får ta det lite lugnt med hans träning. Han har något reellt att skylla på :)
Men, nästa vecka får bli desto aktivare och mitt mål är att simma två mornar (kanske tre) och att gymma två gånger. Har ju fått lite ny energi av mätningen av magen som ju visade på en och en halv centimeter...och det endast med träning:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar