söndag 10 april 2011

Jaha

Så var helgen över för denna gång och imorgon är det måndag igen....Är det inte måndag väldigt ofta???
Men det har varit en skön helg. Har varit runt och kollat in utemöbler men också suttit vid havet och fikat. Bilden ovan är från vård sommarparadis. Där står vi med Kotten och har det supergött.

Här inne åt vi en makalös måltid, fisksoppa till förrätt och torskrygg till varmrätt.Till det drack jag två glas vitt och som synes på bilden nedan hade jag även tagit en GT i Kotten innan maten.
Gick på toa efter maten och fick syn på ett rött plåtskåp med en brandslang i och tycke jag var lika röd i nyllet som skåpet.
Fnissande tog jag därför denna något underliga toabild...så varsegoda alla glada...bloggtanten ger...BLOGGTANTEN

Ha det gött alla

5 kommentarer:

  1. Det låter som en fin helg, väl utnyttjad. Här kom det ett snöväder idag, jooo du!! Sverige är långt! :-))
    Snart är det helg igen *L*

    SvaraRadera
  2. Men hej, Bloggtanten. :)
    Kul att se dig:

    SvaraRadera
  3. Men hej! roligt att ses! Dessutom har du likadan mobil som jag :-)
    Fast plåtskåpet är rödare än du *lovar*

    SvaraRadera
  4. Låter som om helgen borde varat ända till nästa helg:)
    Kul att se dig...fast jag får nog säga att det dröjer några soltimmar till innan du kommer ifatt det där skåpet:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är mycket poppis att ta kort på sig själv från toalettspegeln. Överallt. Däremot är kidsen mycket noggranna med att bara det viktiga ska synas - nämligen de själva! Så det är sällan man ser en så snygg skapelse som denna rosa tingest. Mycket roligt att se! Ja, brandslangen var också rolig att se - och ovanlig. Men det var nog roligast att få se dig i hela din glans.
    Många kramar

    SvaraRadera