onsdag 27 april 2011

Tänk så lätt det är att lägga på sig några extrakilon och så svårt det är att bli av med dom.
Hoppade över vägningen idag, ville helt enkelt inte veta. Mannen hade gått upp en del och hur mycket har då inte jag gått upp??? Hans ämnesomsättning är ju högre än min och troligtvis har vi satt i oss lika mycket mat och dryck.
Tycker det är så trist att jag börjat äta mer GI och tänker göra det i åtminstonde några veckor. Fram till sommarlovet och på lovet istället röra mig ännu mer än vad jag gör nu. Vill ju definitivt inte missa färskpotatisen :)
Träningen går däremot bra, simning igår och crosstrainern idag. Eventuellt crosstrainern imorgon för att ta simning på fredag morgon. Har även planer på att cykla till jobbet ett par dagar i veckan. Det är drygt två mil dit och i helgen provade jag en tur på 1,4 mil och det var inga problem...baken ömmar men orken finns.
En fin regnbåge över vattnet i Krotien
Annars har det hur gott som. Funderar mycket på om vi ska dra till Kroatien direkt skolan slutar eller om vi ska stanna i Sverige. Är ju helt ok att stanna om vädret är bra men om det regnar och är kallt finns det ju inget bättre än att dra raka spåret söderut.
Men, det är ju angenäma problem det där. Finns betydligt värre....

Ha det gött alla

4 kommentarer:

  1. Jag tränade idag, helt enligt dina krav!

    SvaraRadera
  2. Till veckan ska jag köra igång med LCHF igen...inte långt kvar till Beach 2011 nu ;)

    SvaraRadera
  3. Oj då....jag känner just att det sitter åt runt midjan...har ätit världens brakmiddag ikväll....absolut ingen våg för mig alltså.

    Ibland är det ner och ibland är det upp...jag är säker på att nästa gång är det ner ;) Oj då det lät inte så bra men du vet nog vad jag menar.
    Trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  4. Säger bara, vilken tur jag inte äger en våg... ;-))
    Sverige är vackert, jag tycker ni ska åka norrut, vi har alltid fint väder *korsar fingrarna*

    SvaraRadera