onsdag 20 april 2011

Ojojoj x 800

Jomensan...1,8 upp..f sträck n

Nu behöver jag verkligen:
FOTEN I KLÄM....JAJAMEN

Fast  lite kul nyheter har jag.
Har haft ett lönesamtal och chefen är mycket nöjd med mig. Naturligtvis talades det inte lön men jag fick tillbaka min semestertjänst och blev av med uppehållstjänsten :)))
Dyr tjänst nämligen ....uppehållstjänst alltså... men värst är att man bara kan vara ledig sommarlov och jullov. Inte tillåtet att vara ledig mitt i terminen vilket är urbota dumt eftersom mannen bara kan vara ledig 4 veckor på sommaren medan han kan ta ledigt mitt i våren eller hösten. När gubben blir pensionär vill jag gärna ha en uppehållsstjänst men nu får det vara.

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Wow, vilka härliga minus:)
    Roligt då rinner av lite mer ifatt efter den lite lånsammare tiden..all pepp till dig.
    Kram

    SvaraRadera