tisdag 19 april 2011

Ojojoj

Nu märks det minsann att jag lever mer än lovligt dekadent... Smygvägde mig i morse, nypinkad och glad...+1,5  Häpp!!
Nu får jag betala för konferensandet och därtill hörande mat, vin och konferensgodis.
Nu är det inte förrän i morgonbitti som jag ska väga mig men no fat chans (hihi) att vågen inte pekar på plus.

Grillad kyckling, potatis morötter och broccoli som varit i ugnen
samt rödvinssås med bacon...smaskens
Men nu är det ju inte konstigt att vikten drar iväg. Var ensam hemma i natt och eftersom det är så sällsynt för mig att ha detta paradis för mig själv, festade jag loss med grillat och till det en liten flaska vin. Suck...

Fast det var så mysigt, gick omkring med ett glas rött i handen som en rödnäst vinpimplande hemmafru och mådde utmärkt:))) Men men, inte frågan om att skippa gymmet idag då alltså...

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Här är det också uppåt, på vågen alltså men det är bara att ta nya tag, för det ska gå!
    Klart man måste få lyxa till det lite ibland :)
    Ha dä gött!

    SvaraRadera
  2. Gör som jag, jag skippade Beach 2011, satsar på Bitch 2011 istället....

    SvaraRadera