torsdag 27 oktober 2011

Ja, så här går det när jag inte vet vad jag ska skriva om

Vi har en del egendomliga människor på mitt jobb. En del egenheter kan jag stå ut med medan en del är klart värre. Tror det är en fråga om dagsform, min dagsform det vill säga.
Men här kommer en liten lista:

Som ni kanske märker har jag tagit bort mitt (enligt mig) roliga inlägg.
Tydligen trampade jag någon på tårna och det vill jag inte, jag ville bara försöka vara rolig. 
Men det sk-t sig som man säger ;)

Och vet ni vad? Det finns flera!

Till exempel perfekta bloggtanter ;)

2 kommentarer:

  1. Ja sen finns det den där tanten som tror att hon är bättre än alla andra och därför har rätt att styra över alla och alla och dessutom kommentera andra människor på nedlåtande vis. Hon måste nog ändå vara värst tror jag.

    SvaraRadera
  2. Håller fullkomligt med dig...om hon nu inte har lite humor trots allt innerst inne och menar det som ett roligt skämt

    SvaraRadera