lördag 22 oktober 2011

Något fattas mig

Sommaren och hösten har inte varit som den brukat vara. Ingen direkt semesterresa eller höstresa har blivit av och min gud vad det fattas mig.
Sitter och tittar på bilder från förra årets resa och bara längtar.
Ni kan ge er f-n på att jag ska iväg nästa år :))



Men men, idag är det en bra lördag och vi ska till stan på middag ikväll. Dka bli trevligt och framförallt gott för det det vet jag att det blir, det är lillfisen som ska laga och då blir det bra:)))
Mannen håller på att koppla in den nya diskmaskinen, vi har varit utan nu ett på veckor men den levererades till oss igår. Och nog är det konstigt att samtidigt som dom kom hit med diskmaskinen började kyl och frys brumma som bara den. Alltid är det något.

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Utlandssemestrar saknar jag med men de kommer då de kommer =D
    Såg att du gillar Bron och jag instämmer. En till bra dansk serie som har börjat är "Den som dräper". Kan rekommendera den med.
    Hoppas ni får en go middag och en trevlig lördagskväll.
    Kram MIlla

    SvaraRadera