lördag 15 oktober 2011

Lördag..bästedag!

Sitter framför brasan med frukosten i magen och med en hel dag framför mig.Älskar lördagar och framförallt lördagar som innebär att jag inte behöver åka iväg på något.
Har tänkt att dagen ska innehålla:
  • storvinst på v75
  • färdigställande av däck (sidodetaljer)
  • mysfika i solen
  • gräsklippning
  • tvätt på linan
  • lite fotografering
  • fiskmiddag med gott vitt till

Berättade ju igår att jag har en faster som inte klarar sig själv längre. Men det gick bra för oss att betala hennes räkningar. Hon hade en ganska klar dag och har skrivit på om att hon vill ha godman och om det går i lås kommer jag att ta uppdraget. Så skönt att kunna agera så hon får det bra.
När jag var liten var hon otroligt vacker, gift med en amerikansk pilot och boende i Tyskland och senare i USA. En glimt från det stora världen för en liten butter unge från Skåne:))
Tror jag ska fila på ett inlägg om min sköna faster...

Ha det gött och ta vara på denna fina dag alla

3 kommentarer:

  1. Det låter som en skön lördag =D
    Kram

    SvaraRadera
  2. En perfekt lördag! Å faster vore spännande att få höra lite mer om.
    Ha dä gött i sola!

    SvaraRadera
  3. Tvätt på linan...det låter helt underbart,åsså doftar det så gott... *L*
    Din faster måste ha haft ett rikt liv ändå, spännande! *L* Och jag kan tänka mig att det var extra spännande för en liten tös...

    SvaraRadera