tisdag 7 december 2010

Önskelista kanske??

Tycks inte komma iväg till träningen längre och det är nu flera dagar sen jag var där. Vet i sjutton vad som hänt men så långt som till gymmet kommer jag inte. Skulle dit idag men då fick jag istället vara med på ett utvecklingssamtal men en av mina elever. Helt i onödan eftersom eleven inte varit ute på praktik sen senaste samtalet men läraren, som jag faktiskt alltid krockar med, lyckades övertala mig att komma. Så här efteråt står det klart att jag absolut inte behövt vara på plats men men...jag har ju i princip alltid rätt så varför skulle jag inte ha det idag ;)
Men åter till träningen, det är lika längesen jag simmade. Behöver lite inspiration (mer än spegeln) till att komma igång tror jag.
Tips någon??
Sen är det faktiskt så att jag inte sitter still helt, tack vare läraren blev jag så ilsk att jag promenerade i nästan en timme.
Jaja...full fart fram..
Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar