söndag 19 december 2010

Sköna sköna söndag

Min unge är hemma:)))
Hennes chef förstod att det inte är det lättaste att ta sig genom två tredjedelar sverige innan jul. Hon fick ledigt de två sista dagarna på terminen.
Och det var detta som var hemlighetsmakeriet igår, min andra dotter som saknar sin storasyster mycket visste inte om att hon var på väg hem. En glad överraskning blev det, mitt i kakbak hos vänner dyker syrran upp:)))

Här står hon mitt i huvudstaden och vi har precis fikat och alldeles strax innan Tilde de Paula överraskar oss genom att fråga om när någon gjorde en god gärning för oss.
Nu blir det snart lite godistillverknng och annat julmys.

Ha de alla

4 kommentarer:

  1. Förståndiga lärare.....härligt när barnen kommer hem!

    SvaraRadera
  2. Nja...nu är det hon som är läraren...fast det är ju nästan samma ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad mysigt! Lillasyster blev själaglad kan jag tänka mig??
    Tack för dina fina ord! Kram

    SvaraRadera
  4. Ingen är som när huset fylls av barnen till jul.
    Önskar dig en GOD JUL ...njut.

    kramiz

    SvaraRadera