lördag 18 december 2010

So far so good (uppdaterad)

Litet ljus i vedhögen
Peppar peppar ta i trä, men än så länge inget konstigt från medelålderskroppen.
Har varit i stan och julshoppat och stan är i detta fallet Hässleholm.
Så mysigt med all snö och allt folk. Och jo, jag gillar att det är mycket folk ute. Ingen vi har träffat på hsr varit gnällig eller otrevlig utan alla har uppvisat god julstämning.
Det blev lite Thailandsresor, bilar, feriehus och annat smått och gott i paketen (har jag berättat att jag ljuger som en borstbindare;).
Sen har vi medverkat i annat hemlighetsmakeri, men om detta får jag berätta om en annan dag.

Nu ska vi se om vi är miljonärer på v75 eller om det är jobb som gäller på måndag.
 -----------------------------------------------------------------------------------------
Vill härmed meddela att vinsten blev ca 58:- och att jag således kommer att infinna mig på mitt arbete måndag morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar