onsdag 29 december 2010

Summan av lasterna är konstant

 Jag läser och upptäcler min mycket dåliga stavning men så får det bli, står under påverkan av medikamenter...sorry

Nu hittade jag inte vem som sa så men nog känns det så iaf.

Igår fick jag ett litet rör i ryggraden som ska ge mig smärtlindring OCH den ge mig fantastisk smärtlindring. Men den ger även besvär från urinblåsan, är tvungen att ha sk urinkateter eller på ren svenska kissepåse för att få denna fantastiska smårtlindring. Och min sjuksyster från avdelningen gav sig inte vad det gållde detta.
Så påsen sitter där och är det någon av er läsare som har samma tvåäggade känsa av urinvägsproblem med litertals av tranbärsdryck inmundigad, så vet ni vad jag menar.
Naturligtvis vaknade jag av ont som f-n och med en mycket olustig känsla.
Fattade inte var jag var, trodde ett slag det var en dokusåpa sam jag deltog i. Snacka förvirrad och drogad,  Så summan av lasterna är konstant.

Sen tror jag att anledningen till att han inte villr sätta kateter var att jag fes på honom. Två gånger. Han satt och arbetade i ryggställning och rumpan finns ju i närheten....fnisss
Man kan verkligen säga att det skiter jag i, det ädla fisandets konst är något jag utövar när jag har magknip.....så det så.

Sen måsye jag berätta att jag, förvirrad och snurri gick ut i (främmandelandsområdet vinterkräksjukans omräde) och där stod en våg "dom dom dom dom dom dom dom".....
Ja, naturligtvis vägde jag mig och naturligtvis är jag unde stor chock just mu OCH ni ska få veta svaret på vad som stod där.......

1 kommentar:

  1. När jag första gången gick på ett Viktväktarmöte och stod där på vågen, var det en till som en fick en chock.
    Jag gick hem och spydde.

    ,-)

    SvaraRadera