torsdag 10 mars 2011

:))))

Idag är jag riktigt glad.
Var på återbesök på kirurgen och blev helt friskförklarad :)
Så skönt, alla proven visade på normalt och läkaren tyckte jag såg oförskämt pigg ut...så glad så glad.

Idag kom jag dessutom iväg till simhallen och plaskade omkring i 50 minuter. Simmar ca 125-150 meter på 5 minuter vilket ger ca 1350 meter. Kanske inte världslångt men när jag stiger upp från vattnet känns kroppen som 5 ton. Ska minsann visa den där räääliga vågen vem som bestämmer i detta huset ;)

Imorgon är det fredag och för en gångs skull ska jag inte iväg på praktikrunda. Både skönt och trist på samma gång, jag ska nämligen sitta och försöka ragga praktikplatser och det ska ni veta är inte det lättaste idag. Slåss om platserna med en väldans massa andra intressenter och  behöver en massa tur om jag ska lyckas.

Rätt:
Fredag coming up

Fel:
Full storm och snöblask i Skåneland, därför lägger jag upp en skön vårbild

Underbara maskrosor i hästhagen

Ha det gött alla

2 kommentarer: