lördag 5 mars 2011

Liten uppdatering ur mitt fantastiska liv ;)


Bild från mitt otroooligt glamorösa arbete;) Praktikplatsbesök på ett affärscenter i Helsingborg,Väla center, och naturligtvis blev det ett besök på Gina Tricot och någon mer affär. Men jag hittade inget jag vill ha, eller jo, på Indiskan köpte jag nya knoppar till garderoberna. Och i Kök & Form köpte jag en liten fisk i plast som man ska ha till tuber...sätter den i botten av tuben och rullar sen tuben runt den...typ :)


Här handlade jag dock inte......men måste erkänna att jag var otoligt sugen. Tallriken längs ner var ju ok men det var inte den som jag suktade efter....


Och denna bilden är från idag när några av lönnens grenar fick smaka på sågen. Behövs mer ljus i mina odlingslådor för i somras så växte det knappast alls. Och Pälle fick klättra upp och med det mest underliga ställningar såga ner dom åt oss.

Nu ser agendan ut som följer:
  • Laga creme brulee
  • Fixa taco buffe
  • Återigen vinna pengar på V75;)
  • samtidigt som vi festar på ostbricka
  • Äta allt det goda
  • Sällskapsspelskul, nån sångspel lek..?.. :)
  • nattinatti
Rätt:
Att ha hela familjen samlad en hel vecka

Fel:
Norrland ligger förj-vla långt bort

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Hehe Väla har man tillbringat ett par timmar på när jag bodde i skånelandet. Fast jag misstänker att det ser helt annorlunda ut numera. :-)
    Fast en semla kan man väl unna sig lite då o då?

    SvaraRadera
  2. Ja det där Väla....massor av affärer men ändå hittar man inget ;)

    Hoppas att du njutit av helgen!

    Kram//

    SvaraRadera
  3. Wow, det var mycket på en dag..Jag blev genomsvett redan vid andra meningen *ler*.
    Njut av allt gott och roligt..nu är det måndag:)
    Kram

    SvaraRadera