onsdag 2 mars 2011

Virrpannan bloggtanten

Idag har jag äntligen gjort comeback på gymmet. Drygt 20 minuter på crosstrainern och sen vanlig styrketräning i ca 30 minuter. Tog det lugnt med magmusklerna och ryggen, vill absolut inte att jag får ont igen. Tråden som de sydde med är en sån som ska försvinna av sig själv men jag tycker det kliar och har sig. Dessutom så ser jag liiiite infekterad ut precis där de sytt så jag tar det easy med maggen...

Annars har det varit en totalt förvirrad dag. Jag har åkt hemifrån utan telefon och jobbenycklar. Missat ett möte i Broby och då dom försökte få tag i mig ringde telefonen som attan...men naturligtvis hemma hos mig, inte där jag var. Fast innan jag missat mötet tyckte jag att det var en lugn och bra dag ;)

Rätt:
Enligt SMHI ska det bli 4 plusgrader och sol till helgen

Fel:
På måndag kommer kylan åter, 4 minus....

Ha det gött alla

5 kommentarer:

  1. Glömskan slår allt till emellanåt...men kroppen har ju fått sitt:)
    Ha en fin kväll.
    Milla

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat..då är du på banan kan man säga..

    Ja jag har flängt på cykeln nån mil i solen idag..gratis motion blir det ju..

    Mmmmm sol till helgen..härligt..

    SvaraRadera
  3. Men lilla vän.....du tar väll inte i för mycket .....?

    Virrighet är något man får leva med...fråga mig! Jag känner hela tiden att jag har glömt....något;)

    Kram//

    SvaraRadera
  4. Hur gjorde vi förr? Före mobiltelefonens tid? Vi var helt enkelt inte kontaktbara. Och oj - så mycket mindre stressade vi var då... Förr i tiden... För sådär 20 år sedan... Hugaligen!

    SvaraRadera
  5. Du är på G!! Så duktig...du är, men ta de lugnt!
    Plusgrader jaaaaaaaa de vill vi ha i massor men - igen står vi gärna över tills nästa vinter nu. Tänk var virrigt de kan bli igen o tänk vilken panik de blir när man glömmer en mobil hemma...hua.

    Kramiz Anki

    SvaraRadera