torsdag 3 mars 2011

Hihihi

Äldsta med Talibanen
Imorgon är det fredag. Då ska jag ut och fara igen, Båstad, Ängelholm och till sist Väla center. Sen ska jag fortsätta med det som för mig kallas "lilla helvetet", nämligen papperarbete (hate it) fast jag smiter en stund så jag kan träna också.

Men efter det ska jag på vinprovning tillsammans med lite kvinnfolk från jobbet och efter det.....

Då minsann kommer tjejen på bilden och hämtar mig....hihihi....äldsta kommer hem från Ö-vik och det gör mig så glad så glad :)
Hon lever och arbeter i Ö-vik och Umeå med eftersom norrland har sportlov nästa vecka kan hon dra ner till Skaunelann...hihihih

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Låter gött med lite vinprovning. Härligt också när barnen hälsar på.
    Det är en himla fin "Taliban" hon har.
    Ha en fin kväll och en mysig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du är home and safe....ja....efter din runda idag.

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera