fredag 18 mars 2011

Jajjamensan..livet leker

Kontoret som jag har...litet men mitt :)
Tjena alla...äntligen fredag och jag väntar på representant från Af unga funktionshindrade ska komma hit. Två möten står på agendan i dag, det är allt. För vet ni vad???
Sen drar mannen och jag till vår huvudstad...Köpenhamn. Två nätter och lite shopping, mycker middagar och vin samt en hel del caféstopp ligger i planeringen.
Ska försöka komma ihåg att ta en och annan bild för visning men man vet aldrig med mig;)
Så länge får ni nöja er med en bild från mitt lilla kontor. Naturligtvis har jag Sandhammarn som skrivbordsunderlägg :)))) Vad annat...

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig helg ni har framför er. Njut och ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Köpenhamn är min huvudstad med i allafall i hjärtat och London och Göteborg:)
    Ha en härlig tripp.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Njut av helgen och förhoppningsvis lite mer vårkänsla än vad vi har här i Sverige.
    Nattens snöfall hade jag kunnat vara utan.
    en dryg decimeter nysnö på glansisen inunder, bara ren tur att jag hann till bussen med min storson imorse!

    SvaraRadera